top of page

Απόφαση λειτουργίας Κτηματολογίου 9.11.2020

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ

ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΩ - ΛΕΡΟΥ

Δ/νση: Ακτη Κουντουριώτη 7, Κως

Τηλέφωνο: 2242022468


Κως, 9 Νοεμβρίου 2020

Αριθμ. πρωτ: 1894


ΘΕΜΑ: Λειτουργία Κτηματολογίου Κω – Λέρου για το χρονικό διάστημα από

09/11/2020 έως και 30/11/2020.

Ο Προϊστάμενος του Κτηματολογίου Κω - Λέρου, αφού έλαβε υπόψη την υπ. Αριθμ.

Δ1α/ΓΠ. Οικ. 71342- 06.11.2020 Κ.Υ.Α. (ΦΕΚ Β 4899/06.11.2020) και καθώς τα 3/5 των

μονίμων υπαλλήλων του Κτηματολογίου Κω - Λέρου θα απουσιάζουν κάνοντας χρήση της

άδειας ειδικού σκοπού

και δεδομένου ότι σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην ως άνω ΚΥΑ αναστέλλονται :

α) κάθε προθεσμία σχετική με τη μεταγραφή, εγγραφή, καταχώριση αιτήσεων και

πράξεων ή τη λήψη πιστοποιητικών και αντιγράφων και

β) η παραγραφή κάθε συναφούς αξίωσης


ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ


τη λειτουργία του Κτηματολογίου Κω – Λέρου για το χρονικό διάστημα από τη Δευτέρα

09.11.2020 έως και τη Δευτέρα 30.11.2020 ως ακολούθως:


1. Η υπηρεσία του Κτηματολογίου Κω – Λέρου θα λειτουργεί με προσωπικό ασφαλείας.

2. Η πόρτα της υπηρεσίας θα είναι κλειστή και η είσοδος θα επιτρέπεται στους

ενδιαφερόμενους μόνο ύστερα από τηλεφωνική συνεννόηση με την υπηρεσία.


3. Είναι υποχρεωτική η χρήση μη ιατρικής μάσκας ή ασπίδας προστασίας προσώπου για

όλους τους εισερχόμενους στους χώρους της υπηρεσίας και η τήρηση ενάμιση (1,5)

μέτρου απόστασης μεταξύ των ατόμων που βρίσκονται εντός της υπηρεσίας.

4. Για χορήγηση πιστοποιητικών και αντιγράφων τίτλων/διαγραμμάτων οι πολίτες και οι

επαγγελματίες (δικηγόροι, μηχανικοί κλπ) θα εξυπηρετούνται τηλεφωνικά στο τηλέφωνο

της υπηρεσίας από 9:00 έως και 14:00. Κατόπιν συνεννόησης και μόνο για επείγουσες

περιπτώσεις θα μπορούν να έρχονται στην υπηρεσία προκειμένου να κάνουν αίτηση, με

επικολλημένα μεγαρόσημα ή e-παράβολο, χωρίς να εισέρχονται στους χώρους της

υπηρεσίας.

5. Ο έλεγχος στα βιβλία θα επιτρέπεται σε επείγουσες περιπτώσεις. Οι διενεργούντες τον

έλεγχο θα πρέπει να τηρούν τα μέτρα προστασίας για το διάστημα που θα παραμένουν

εντός της υπηρεσίας. Η είσοδος στην υπηρεσία θα επιτρέπεται σε δύο άτομα κάθε φορά

και κατόπιν ραντεβού που θα έχει κανονιστεί την προηγούμενη μέρα.

6. Τα ονόματα για ελέγχους στα ευρετήρια θα δίνονται στην υπηρεσία με αυτοπρόσωπη

παρουσία των ενδιαφερομένων κατά τις ώρες 9:00 έως 11:00 και μετά από σχετική

τηλεφωνική συνεννόηση με την υπηρεσία.

7. Οι πράξεις που θα κατατίθενται προς μεταγραφή δεν θα μπορούν να ξεπερνούν τις τρεις

ανά ημέρα και ανά άτομο. Απαραιτήτως θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική

επικοινωνία στην οποία να αιτιολογείται ο επείγον χαρακτήρας των προς μεταγραφή

πράξεων και η ανάγκη άμεσης μεταγραφής αυτών. Το ακριβές ποσό των τελών

μεταγραφής των πράξεων θα τοποθετείται σε χρήματα εντός κλειστού φακέλου. Οι

αποδείξεις είσπραξης θα δίδονται την επόμενη ημέρα.

8. Η υπηρεσία θα μεριμνήσει για την ύπαρξη αντισηπτικών σε όλους τους κοινόχρηστους

χώρους και τον επαρκή αερισμό των χώρων αυτών.

9. Ο προϊστάμενος δύναται να λάβει οποιοδήποτε επιπλέον μέτρο κρίνει πρόσφορο για την

αποφυγή συνωστισμού και την εύρυθμη λειτουργία της υπηρεσίας.


Ο προϊστάμενος του Κτηματολογίου Κω - Λέρου


Αναστάσιος Στεφάνου

bottom of page